
ЗАРЕЖДАНЕ...
Александър Иванов: Изкуственият интелект е трансформираща технология, която може да се сравни с откритието на огъня | ||||||
| ||||||
"Ние имаме ключова задача да изграждаме взаимоотношения, да разбираме какво се случва в човешката душа. След това всички останали операции, които водят до комуникационните продукти ще бъдат до голяма степен създадени от изкуствения интелект,“ посочи той и добави, че целта на изкуствения интелект не е да замени човека, а нещото, което ще ни позволи да се доближим до човека, "защото ще спрем да работим и ще започнем да творим, да създаваме, да сме творци. Това е много по-човешко, много по-истинско, да се фокусираме върху отношенията, върху комуникацията с други човешки същества. За мен това е по-скоро крачка към нас самите, отколкото на някъде другаде.“ По думите му в основата на успешния маркетолог е съдържанието, което резонира с хората, което е автентично, истинно и носи стойност. "Стойностно съдържание се създава когато познаваш аудиторията си, знаеш какви са й проблемите, знаеш какво ги вълнува, знаеш кои са онези болки, предизвикателства, ползи, които те търсят, и ги адресираш по естествен начин, без да се усеща, че им продаваш непременно или че искаш от тях някакво конкретно действие, а се случва елегантно и с интелект.“ Променя се и начина на търсене в интернет, като това вече не е само през Google, а се използва AI търсачката за откриване на автентичното и естественото в различни нови платформи, разказа още експертът. "Дори и социалните мрежи вече работят по по-различен начин и дистрибутират съдържанието на база интереси, които имаш ти. Не непременно трябва да следваш човека, за да му видиш съдържанието, което е една много хубава крачка напред към това да консумираме съдържание, което е ценно, стойностно за нас самите. И по този начин можем да откриваме нови творци, да откриваме създатели на съдържание, които не биха ни попаднали в полезрението.“ Според Иванов тенденциите в развитието на дигиталния маркетинг за 2025 година са все повече видео съдържание, което е на телефон. Платформата TikTok все повече набира сили и става все по-мощна. Има тенденция на затваряне на продажбения цикъл при големите платформи, което ще позволи да купиш нещо, което си харесал в "Инстаграм“ без да излизаш от платформата и без да отиваме в сайт. Както и развитието на лайв пазаруването, което навлиза в дигиталното пространство, което "в момента в Китай е абсолютна истерия“. |
Още по темата: | общо новини по темата: 36 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/6 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg