ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Един от строителите на АМ "Хемус": Данни за дебелината на настилката няма от 2003 година
Автор: Екип Sofia24.bg 13:17 / 19.01.2025Коментари (0)395
© bTV
Ограничения на скоростта на "Хемус“ заради ремонти и лошо състояние на магистралата.

Екип на bTV направи проверка след началото на поредния ремонт - този път в участъка между София и Ботевград, където редовно се образуват задръствания.

Максимално разрешената скорост на магистралите в страната е 140 км/ч.

На деветия километър на "Хемус“ шофьорите виждат първия знак с ограничение до 120 км/ч. и така в продължение на 13 км.

А след още километър има ново ограничение и така до Ботевград.

Равносметката - от 47 километра между София и Ботевград - 36 са в органичения, което прави средната скорост 107 км/ч.

Защо "Хемус“ в този участък и тунелите са в непрекъснат ремонт от години?

Денислав Димитров пътува всеки ден по магистрала "Хемус“ от Правец до София. Тръгваме с него, за да ни покаже нередности, които е забелязал.

"Дали са стари знаци от ремонти……49 останали по средата, някои скрити, някои нескрити, изгнили знаци, мантинелите изкривени след катастрофи, оградата, която пази от животни почти навсякъде е компрометирана“, оплаква се той.

А най-големият проблем са дупките.

"Аз съм свикнал със тях, дупките са нормална част от нашата магистрала. Три пъти съм станал свидетел на катастрофа, два от които бяха в дъждовно време … на поне 6/7 участъка от пътя се получава аквапланинг“, казва още Денислав.

Според него маркировката и сигнализацията също са в лошо състояние.

Питаме го дали има въпрос, който иска да зададе на Агенция "Пътна инфраструктура“, а той отговаря:

"Да, напоследък съм толкова афектиран, че искам да им задам генерално въпросът какво въобще правят, за какво съществуват?“

Обърнахме се към АПИ с проблемите, които начерта Денислав, както и колко са стрували ремонтите направени през последните 15 години - до този момент отговор няма.

Ясен Ишев е един от хората, които преди 50 години строят "Хемус“. Питаме го защо магистралата е в перманентен ремонт. 

"Първата причина е некачествено изпълнение, втората е некачествено поддържане. Третата причина, е че магистралите са изчислени за 11 тона на ос, минават возила 16 тона на ос, което ги претоварва“, казва той.

По думите му данните за дебелината на настилката в нормативната база не са актуализирани от 2003 година.

"Не искат да ги актуализират или няма кой. Ние сме изчислявали, че тези конструкции, които са на настилката, трябва да бъдат с 10/15% тяхната дебелина“, обяснява още Ишев.

Поредният ремонт, който започна в началото на седмината ще продължи до 30 юни.


Още по темата: общо новини по темата: 91
14.03.2025 »
12.03.2025 »
28.02.2025 »
04.02.2025 »
13.01.2025 »
08.11.2024 »
предишна страница [ 1/16 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2025 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Папа Франциск
Арестуваха кмета на Истанбул
Природни стихии
51-ото Народно събрание
Световна черна хроника
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията