ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Експерт: Търговските вериги изнудват производителите да пускат стоки на промоция | ||||||
| ||||||
По нейни думи 5% отиват за търговски разходи и логистика и това е цената, на която родното производство стига до щанда. "Първо, ние за да влезем в супермаркетната верига, естествено подписваме и договори за конфиденциалност. В същото време ти си задължен и даваш отстъпки, допълнително имаш отстъпки за промоционални периоди, имаме задължително 5% за логистика. Пет процента плащаме допълнително на супермаркетната верига за логистика, когато се доставя стоката на централния склад. Като отидеш в централния склад, за да отиде стоката, примерно, до 20 магазина в града, ти трябва да платиш 5% допълнително върху цената, за да могат да извършат тази услуга." По нейни думи цените са високи не само в хипермаркетите, но и при малките търговци. По нейни прогнози българското производство ще излезе на пазара на по-ниски цени. "Българското производство вероятно няма да бъде на 7-8 лева, но истината е, че когато стигне до търговците или мине през няколко ръце по веригата, докато стигне до крайния потребител, цената на стоката се увеличава значително." |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Зам.-кметът по финанси на Столична община: Няма да си дам оставката
13:41 / 25.04.2024
Терзиев: Столична община публикува информация за плащанията си през март
14:10 / 25.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета