ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Хазартните компании, които работят в България, готвят големи промени след Нова година
Автор: Екип Sofia24.bg 21:21 / 13.12.2022Коментари (0)248
©
Хазартните компании, които работят в България, са готови от 2023 г. да спрат да съобщават в рекламите си размера на джакпота, на бонусите, както и да рекламират награди като автомобили и т.н. Условието е държавното тото също да спре да рекламира джакпотите си.

Хазартният бранш също така е готов след Нова година да спре да рекламира в телевизии преди 18 часа. Изключения обаче ще се допускат, когато в ефира се излъчват спортни състезания. Освен това букмейкърите обещават да включват призиви за отговорно залагане във всяка реклама в ефира или на билбордове. В телевизионните клипове пък няма да участват мъже и жени под 23 години.

На форум, организират от СЕМ, компаниите обещават да не постовят билбордове с реклама на хазарт в близост до училища. В бъдеще букмейкърите обещават още да спрат да работят с фирми, които разпространяват агресивни призиви за залагания като "заложи сега", "няма време", "играй" и т.н. Пак за бъдещето е оставен и ангажимент хазартът да не се представя като възможност за решаване на лични, финансови, образователни и други проблеми, допълва "Сега".

Това ще се случи с приемането на правила за саморегулация, които БГА ще приеме и ще следва, обеща шефът й Владимир Доков. Той призна, че рекламите на хазарт подбуждат хората да залагат, обещавайки им "светло бъдеще". Но се оправда, че същото правели и фирмите за бързи кредити. "Те също обещават, че ще си оправим живота и че приятелката ни ще бъде най-щастливото момиче на света", прехвърли топката Доков. "Ние сме съгласни, че трябва да се сложат регулации, затова се семосезирахме", обобщи той.  

Извън несигурните обещания на индустрията да се самоограничи, дискусията в СЕМ не доведе до никакви конкретни предложения за законодателни промени с цел ограничаване на хазартната експанзия. Шефът на регулатора Соня Момчилова се задоволи да каже, че правомощията са ограничени и че за рекламите на хазарт отговаря НАП.

Тя заяви още, че се надява ресорната медийна комисия в Народното събрание да се занимае с проблема с тези реклами. Шефът на НАП Борис Михайлов пък заяви, че досега са наложени глоби на осем оператора, без да назове имена и конкретни провинения. За сметка на СЕМ и НАП неправителствените организация за защита на децата като "Асоциация Родители" и Национална мрежа на децата призоваха за пълна забрана на рекламата на хазарт.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Мигрантски натиск към България
Природни стихии
Столичен общински съвет 2024-2028г.
Поскъпване на хранителните продукти
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията