ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
И козметиката поскъпна
Автор: Екип Sofia24.bg 10:42 / 12.10.2022Коментари (0)207
©
От началото на годината цената на българската козметика се е увеличила с от 3 до 6%.

Това каза пред БТА Гергана Андреева, изпълнителен директор на Българската национална асоциация "Етерични масла, парфюмерия и козметика" (БНАЕМПК).

По думите й това се постига с поемането на част от натоварената себестойност от оператора, за да не допусне прекомерно увеличение на цената, на която реализира, което ще отблъсне потребителя и клиента му от този продукт. За сметка на собствените си търговски печалби и преструктуриране на инвестиции, минимизиране на други разходи и режийни, скъсяване на веригата на доставки и други компромиси за собствена сметка, операторите правят всичко възможно да задържат справедливи и "продаваеми" цени към крайните си клиенти и партньори, заяви Андреева.

Въпреки макроикономическите неясноти до края на стопанската година, фирмите от сектор "Козметика" не очакват да има драстично повишение на цените на продуктите им.

Най-големите компании от сектора изпитват съответно и най-сериозните предизвикателства да поддържат режийните си разходи. Най-гъвкаво с кризите са справят малките и средните фирми, които имат няколко продуктови категории, поддържат малко производство и могат да поемат поръчки и с по-малки обеми, да преструктурират технологичните линии, съобразно различните поръчки, да поддържат както собствените си марки, конкурентни и достойно представени, така и да реализират поръчки на "Private label".

В сектор "Козметика" са заети над 12 000 души, като трудовото възнаграждение варира според позицията на специалиста в компанията, но навсякъде най-ниската е над минималната за страната, каза изпълнителният директор на Българската национална асоциация "Етерични масла, парфюмерия и козметика".

Част от потребителите не са готови да се откажат от използването на редовна грижа за своето и на семейството си здраве (в това число хигиени и тоалетни продукти, и за личната грижа), но поради причина, свързана със свиване на приходната част от бюджетите си, намират алтернативи на някои от продуктите в потребителската си кошница от по-ниския ценови клас като временна мярка, посочи Андреева. Дали ще се завърнат отново към предпочитаните продукти от даден бранд, или ще станат редовни клиенти на новооткритите за тях марки, предстои да видим и проследим, допълни тя.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
План за възстановяване и устойчивост на България
Лято 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Парламентарни избори 2024
Kатастрофи Великотърновско
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията