
ЗАРЕЖДАНЕ...
Комуникацията с НАП вече може да се осъществява изцяло електронно | ||||||
| ||||||
Електронният адрес за кореспонденция по чл. 28, ал. 2 от ДОПК за получаване на съобщения от НАП е задължителен за лицата, регистрирани по Закона за данъка върху добавената стойност, и поради тази причина актуалният имейл трябва да е един, поясняват от НАП. При всяко актуализиране на имейл, системата изпраща линк на електронна поща, който изисква потвърждение преди промяната да влезе в сила. Смяната на телефон за контакт се извършва в 2 стъпки, като няма пречка да бъде посочен мобилен номер, уточняват от приходната агенция. Новата услуга е достъпна под името "Управление на достъпи и на контактна информация“ в портала за е-услуги на НАП - https://portal.nra.bg/ . От НАП съветват потребителите да предоставят актуален имейл за кореспонденция, за да може комуникацията с приходната агенция да се извършва изцяло електронно, а не на хартия. |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (592) | 53% | ![]() |
Не (411) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (113) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg