ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Лидия Йорданова: Хората вече неглижират скандалите и компроматите по време на изборната кампания
Автор: Екип Sofia24.bg 19:28 / 16.11.2022Коментари (0)192
© Личен архив
В предизборната кампания за 48-мия парламент медиите запазиха мястото си на четвъртата власт и играят голяма роля за формирането на общественото мнение, друг е въпросът как се оценяват техните продукти. Това каза в предаването "Това е България“ на Радио "Фокус“   Лидия Йорданова, собственик и управител на Екзакта Рисърч груп.

Всичко това се доказва от изследването, направено в последната седмица на предизборната кампания. Генерално, няма никаква промяна в това как се подреждат по влиятелност отделните медии по време на самата кампания, каза Лидия Йорданова. На първо място остават телевизиите, на второ място са интернет сайтовете и портали и на трето място са социалните медии. Има обаче определени промени в интереса на обществото към тези медии, добави Йорданова.

За последната година общественият интерес на българите към телевизиите е намалял с 10%, посочи още Лидия Йорданова. Има и  малък отлив от интернет и социалните мрежи – 7%. Това говори, че се е свил общественият интерес към тях през последната кампания.

Лидия Йорданова разкри още, че свиването на интереса към тези медии говори за нарастващите критерии и изисквания на обществото ни към медийните продукти, които представят определени политически лица. Медиите, без съмнение, съобразяват своите формати с аудиториите си, но държат сметка и за манталитета на политическите лица. Търси се атрактивен формат за представянето им.

Интересен е изводът на "Екзакта", че хората  вече неглижират скандалите и компроматите по време на изборната кампания. Те не обръщат внимание на тези компромати. Това лишава стратезите на политическите щабове от силата на посланията, на които те разчитат.  

За последната година от вота, обаче са намалели с 6% отегчените и уморените от кампаниите на медиите. Това говори, че интересът на обществото се възвръща. Събуждането на интерес към вота е събуждане на интерес към политическо решение за добри политики, смята още Лидия Йорданова.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Лоша инфраструктура в София
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Великден 2024 г.
Катастрофи в България
Топлофикация София
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията