
ЗАРЕЖДАНЕ...
Партиите похарчили четири пъти по-малко средства за евроизборите на 9 юни спрямо 2019 година | ||||||
| ||||||
И в тази кампания ресурсите на партиите бяха насочени основно към медийна реклама – 1 725 170 лв., като в тази сума се включват и средствата от медийни пакети, които държавата предоставя като помощ за формации без право на субсидия. За евроизборите те възлизаха на 748 103 лв. Разходите за медии имат основно значение в кампанията за ЕП. А данните показват, че за някои формации гласовете за евроизборите са имали “медийна цена" от над 44 лв., а за други – по-малко от 20 ст. Целият анализ може да бъде прочетен тук. |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (593) | 53% | ![]() |
Не (412) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (113) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg