
ЗАРЕЖДАНЕ...
Учител: Граматиката остава сериозно препятствие за много ученици | ||||||
| ||||||
"Очаквам високи резултати, тъй като за първа година към момента няма отчетени грешки в текста. Както самият текст, така и придружаващата го графика са били разпечатани и ясни, без елементи, които да създадат трудности или да нарушат концентрацията на зрелостниците. Смятам, че изпитът е изключително балансиран откъм въпроси и, ако учениците са работили сериозно през 11. и 12. клас, не би трябвало да са изпитали трудности и биха останали удовлетворени от представянето си", допълни тя. На въпрос какво най-много затруднява учениците, Колева посочи: "Със сигурност най-голямото предизвикателство е 41-ва задача – създаването на цялостен текст, отговарящ на изискванията за интерпретативно съчинение или есе. Трудността е в това той да бъде логически и смислово свързан от началото до края. След това бих отбелязала и граматиката – всяка година се допускат доста грешки в първия модул, който е фокусиран върху езиковите компетентности: правопис, пунктуация и граматика. Безспорно, граматиката остава сериозно препятствие за много ученици." Севделина Колева подчерта колко важна за нея е обратната връзка от учениците. "Това е начинът ми да достигна по-лесно до тях. Отделям много време – било в консултациите, било в междучасията – за да разговарям с учениците и да разбера дали методите ми на преподаване наистина им помагат. Всеки учител иска максимума от учениците си, което е напълно нормално, но понякога забравяме, че ние сме един, а те са 26-28 в класната стая – и не всеки възприема информацията по един и същи начин", изтъкна тя. |
Още по темата: | общо новини по темата: 38 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/7 ] следващата страница |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (595) | 53% | ![]() |
Не (415) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (113) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg