
ЗАРЕЖДАНЕ...
Как и до кого да подадем сигнал ако не сме доволни от оказана медицинска помощ? | ||||||
| ||||||
От НЗОК информират, че в жалбата се описват причините и се посочва най-малко едно от следните основания: - Отчетена, но неизвършена медицинска дейност; - Качество на медицинската помощ, което не съответства на критериите за качество, определени в националните рамкови договори; - Отказан достъп до медицинска документация; - Получени от изпълнител на медицинска или дентална помощ суми без правно основание. Съгласно чл.8 от НРД за медицинските дейности за 2023 -2025 г. жалбите се подават в срок до 7 дни от установяване на някое от цитираните основания. Съгласно чл. 72, ал. 8 от ЗЗО проверките по постъпили жалби и сигнали се извършват в срок до два месеца от постъпване на съответната жалба, като за резултатите от проверката се уведомява жалбоподателят. |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg