ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Платформата LinkedIn вече има 15 млн. долара оборот и 900 млн. потребители по света
Автор: Екип Sofia24.bg 14:49 / 27.07.2023Коментари (0)203
© Фокус
Платформата LinkedIn вече има 15 милиона долара оборот и 900 милиона потребители по света. В България има около 1,2 милиона регистрирани потребители, а активните са около 1/3 до 1/4. Това каза Александър Кръстев – собственик на дигитална агенция, в предаването "Денят на фокус" на "Фокус".  

По думите му потребителите на LinkedIn имат много повече контрол върху начина, по който изглежда платформата.  

"За разлика от останалите платформи, при които самият алгоритъм притиска потребителите да създават повече съдържание и им показва много повече вирусно съдържание, насоката в LinkedIn е в качеството. От нас зависи да си изберем темите и да обучим алгоритъма кои теми, какъв тип съдържание ни е важно, интересно, полезно", обясни той. 

Той даде съвети за начинаещите потребители на платформата. "Ако сега сте си направили регистрацията в платформата или сте още в началото на професионалния си път, то разглеждайте кои са хората, които биха могли да са ви полезни за процеса на учене или развитие. Това са лидерите във вашия сектор, колегите ви от компанията или от университета. Започнете с контактите, които вече имате", каза експертът. 

По думите му LinkedIn започва да се пренасища с все повече млади професионалисти. "Това означава повече и по-интересно съдържание, много повече възможности за взаимодействие между различните професионалисти", поясни Александър Кръстев.  

95% от потребителите на платформата са от тихото мнозинство. "Те не правят нищо активно. Скролват, четат, но не реагират, не създават съдържание, не коментират. За всяка платформа става изключително трудно да измерва техните интереси, да знаят какво би било най-добре да им показват. Измерват времето, което хората прекарват със съдържанието, и знаят, че то им допада", посочи той. 

Половината от приходите на компанията идват от инструментите за откриване и развитие на таланти, които LinkedIn предлага като платформа, допълни той. "LinkedIn е много по-фокусирана върху личното развитие, върху професионалното развитие, бизнес, кариера, учене по време на целия живот – все неща, които не са приоритет за всички, но за щастие са приоритет за все по-голяма част от обществото", обясни Александър Кръстев. 

LinkedIn може да се ползва както от хора, които сами развиват бизнеса си, така и от големи компании с много служители, отбеляза Александър Кръстев.  

Създаването на качествено съдържание по думите му е в полза на останалите потребители на платформата. "Не просто да публикуваме нещо, което ни е хрумнало, а да имаме стратегия за това как ще се позиционираме в платформата, как нашето присъствие да работи за развитието ни, за развитието на бизнеса ни и да дава стойност за хората, до които достига", поясни Кръстев.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Любопитни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Конфликт Израел-Газа
Парламентарни избори 2023 г.
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Катастрофа с президента на Иран
Катастрофи в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията