Ново изследване на Американската медицинска асоциация опровергава митовете за алкохола.
Ежедневната консумация не предпазва от сърдечни болести, нито пък допринася за по-дълъг живот. Напротив, приемът на умерени количества алкохол всеки ден повишава риска от смърт, установи изследване сред пет милиона души, предаде NOVA.
Най-новите диетични насоки препоръчват възрастните да ограничат приема на алкохол до две или по-малко питиета на ден.
Зареждане ...


09:23 / 03.04.2023
524




Коментарите са на публикуващите ги. Sofia24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.