ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
В света на модата: Испанска марка пуска нова колекция пикселизирани дрехи и чанти
Автор: Рени Томович 15:42 / 12.04.2023Коментари (0)213
През последните години Loewe спечели култов статус сред феновете на модата благодарение на своите най-продавани чанти "пъзел“ и модерни тренчкоти, пише Daily MailНо сега изглежда, че испанската марка ще раздели купувачите с най-дръзката си колекция до момента: експериментална гама от "пикселизирани“ дрехи.

Най-скъпото облекло в "пикселната капсула“ е светлосин сиутшърт, който се продава на страхотните £1750. Според описанието на продукта, огромният суитшърт - който е направен до голяма степен от полипропилен - създава ефекта на "2D конструкция" благодарение на неравномерния черен шев, минаващ около страните. Въпреки че влезе в продажба едва тази седмица, суитшъртът вече получи одобрението на знаменитостите - партньорът на Риана, A$AP Rocky - който го носеше на 35-ия рожден ден на поп звездата миналия месец. Нещо повече, марката е включила и обрат на тяхната класическа тениска с анаграми - която обикновено струва £325 - в колекцията.

Памучното горнище от £425 включва логото на марката - което е леко пикселизирано, но все още е разпознаваемо - точно в средата. Междувременно дизайнерите включиха в колекцията и чифт копринени панталони в цвят камила на стойност £1750, които се отличават с "изцяло пикселиран дигитален печат, странични джобове и задни джобове с кръпки“. В съответствие с непринуденото усещане на колекцията, Loewe преобрази три дънкови парчета - включително дънково яке за £1100, дънки за £825 и мини пола за £625.

Не е изненадващо, че марката също така включи в гамата си култовата си дамска чанта "пъзел“, а Бионсе и Сиена Милър са сред нейните звездни фенове – в гамата. Но докато кожените чанти обикновено се правят само в един нюанс, това ограничено издание е комбинация от бяло, синьо и черно, за да му се придаде компютъризиран вид. Това е първата чанта, проектирана от креативния директор на марката Джонатан Андерсън, който се присъедини към марката през 2013 година.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Любопитни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Евроизбори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Застреляха Алексей Петров
България се отказва от дерогацията за внос на руски петрол
Обвиниха Лена Бориславова във фалшификация на документи
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията