
ЗАРЕЖДАНЕ...
Забавни игри от Yettel учат деца и родители за дигиталната безопасност на Day Off: Family Time | ||||||
| ||||||
Day Off: Family Time се организира за втора поредна година от медията Az-jenata.bg, част от Investor Media Group. Тази година се очаква то да привлече над 5500 посетители. Освен заниманията на тема дигитална безопасност, в събитието са предвидени разнообразни работилници и демонстрации, свързани със здраве, образование, технологии, екология, мода и красота. Организаторите са предвидили и томбола с награди. Участниците могат да регистрират в нея, като посетят всички обособени зони и съберат стикерите от щандовете на изложителите. В обособения кът на Yettel децата и младежите ще могат да се превърнат в истински дигитални скаути. Те ще имат за задача да създават силни пароли, да отговарят на въпроси за защита на личните данни, както и да различават фалшиви от истински новини. С участието в семейното събитие Day Off: Family Time, телекомът се стреми да предаде на подрастващите важни послания и да изгради у тях ключови дигитални умения, важни за безопасността им в интернет като критично мислене, разпознаване на заплахи и измами, защита на личните данни и др. Подобни инициативи са чудесна възможност и за ангажиране на родителите, тъй като в програмата на компанията за дигитално приобщаване се обръща сериозно внимание и на семействата – както чрез подкрепа за изграждането на здравословни дигитални навици у децата, така и с надграждане на знанията и уменията на родителите. Дигиталното образование на младото поколение е кауза на Yettel вече повече от 17 години. Всяка година компанията има ангажимент да достигне до 40 000 деца по темите за онлайн безопасността, както и да помогне на 10 000 души да развият дигиталните си компетенции. През 2024 г. тези цели се преизпълват, като Yettеl успява да подкрепи над 82 000 души в усвояването на нови знания за защита в интернет и съвременните технологии. |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg