
ЗАРЕЖДАНЕ...
Контрера: "Спаси София" са конниците на Апокалипсиса - където минат, трева не никне | ||||||
| ||||||
Ето какво още добави той: От седмица спасителите на София обикалят по медиите, за да ръсят елементарна пропаганда по темата с градския транспорт. Не знам как и къде изброиха 68 счетоводители, не знам как изчислиха, че имало 700 души администрация в целия градски транспорт от 7000 души. Никой не ги и пита. Давам пример как елементарно работи розово-лилавата пропаганда. Бонев обяснява, че конкретното Направление "Двуетажни линии, атракционни превози и пътническа информация" при Столичен автотранспорт ЕАД отговаряло за четири двуетажни автобуса и имало цял началник. Първо двуетажните автобуси са 5, но откъде да знаят това хората, които до вчера управляваха целия транспорт в общината. Направлението беше създадено по мое предложение през 2023 г., за да се организира поддръжката на пътническата информация в автобусния транспорт, да се организират атракционните и излетните линии и да се организира поддръжката на двуетажните автобуси. Ползвали сме с Марио Евстатиев модела на Берлин, на Виена. За пътническата информация - направлението поддържа акустичната и визуална информация на всички близо 700 автобуса на автотранспорта, а по споразумение и на електротранспорта. Поддръжката включва монтаж, демонтаж, ремонт на информационните системи, създаване и зареждането на базите данни с линии и маршрути. Благодарение на тяхната работа на таблата на автобусите се вижда в коя посока се движи и се чува, на коя спирка сте и коя е следващата спирка. Направлението отговаря и за експлоатацията на излетните линии Х50 - до парк "Врана" и Х43 до гр. Банкя, което включва техническа поддръжка в цялост на двуетажните автобуси, изготвяне на нарядите и графиците и организиране на цялостната експлоатация. Направлението функционира и като сервизна бригада, като са му зачислени за техническа поддръжка и ремонти освен 5-те двуетажни автобуса и още 10 автобуса Ман Лайън (газови). Това ще рече, че прословутите четири човека с ръководителя им се занимават с ремонти, със сервизна дейност. В момента служителите на направлението подменят колектори на автобусите Ман Лайън (газови), които след десет години експлоатация вече дефектират. Да наричаш тези хора 'чантаджии" и администрация е нелепо. Да обиждаш труда на тези хора е грозно. Само че спасителите умело използват незнанието на гражданите и медиите, за да сеят елементарна пропаганда. Този човек на снимката прилича ли ви на бяла якичка, на чантаджия? Единственият чантаджия в този разговор е Борис Бонев, който е обикновен градски активист, издигнал се до партиен "лидер". Какво е свършил Бонев в живота си освен да плюе? Създал е и е управлявал бизнес? Създал е две-три-пет работни места? Внася данъци и осигуровки? Бонев и спасителите един пирон не са забили в София - само приказки, картинки и колажи. Видяхме ги за година и половина в управлението на столицата - хаос и анархия. "Спаси София" са конниците на Апокалипсиса - където минат, трева не никне. Същите тръгнали да говорят за "чантаджии" - че то от тях има ли по-големи чантаджии? |
Още по темата: | общо новини по темата: 820 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/137 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg