Защо се стигна до ситуацията дупката във финансирането на градския транспорт да е 25 млн. лева? Грешната икономическа рамка води до това. Това заяви общинският съветник от ВМРО Карлос Контрера в личния си профил във Facebook, предава Sofia24.bg.

Ето какво още написа той:

Предупредих, но не бях чут март 2024 г. Чуйте какви ги говорят от "Спаси София" на 19.03.2024 г. Парите за метрото бяха въпрос на козметична промяна - обаче ги няма! Дефицитът в рамката бил временен, но се увеличи, вместо да изчезне. Искали да предпазят ЦГМ от трупане на нови и нови задължения - те задълженията станаха 25 млн. лв. 

Тази рамка е реалистична, казва Андрей Зографски от "Спаси София". Дали? Защо през септември дупката е 25 млн. лв. Рамката гарантирала повече транспорт, по-добър транспорт за гражданите, казва Зографски. 

В същото време интервалите на движение се увеличиха, т.е. транспортът е разреден. Рамката предпазвала, казва Зографски, трите оператора и ЦГМ от генериране от допълнителни загуби. Само просрочените задължения в Автото станаха 22 млн. лв.

Във видеото може да чуете какви ги говореха спасителите при приемането на рамката. Всичко, което казаха тогава очевидно не е вярно и става точно обратното. Кой ще понесе отговорност? Заради Терзиев и "Спаси София" сега трябва да умуваме как да спасяваме транспорта на София...Докога ще ви оправяме бакиите и батаците!

Чуйте целия разговор и преценете март 2024 г. кой е бил прав - аз или спасителите!