
ЗАРЕЖДАНЕ...
Преминаването през гара Подуяне е опасно | ||||||
| ||||||
На пътниците им се налага да чакат на открито, тъй като са премахнати козирките на работещите два перона. Освен архитектурен паметник гара Подуяне е и една от най-важните в София. Обслужва маршрута София – Пловдив. Най-натовареното направление в страната, по което годишно използват над 1 млн. пътници. Реконструкцията на подлеза и самата линия обаче се бавят, ако се вярва на информационните табели. Според тях ремонтът е трябвало да приключи до февруари тази година. В момента работници и пътници почти се прескачат. Качествени заграждения или табели, които да възпрепятстват достъпа на външни лица до строежа, на практика няма. На снимките се виждат и асансьорните шахти, които зеят. Днес вече са обезопасени, но пълни с боклуци и вода. Липсата на информационни табели обърква пътниците. Ако все пак се ориентират, достигането на перона не е лесна работа – преминава през импровизиран мост. На перона вниманието също трябва да е изострено за висящи кабели и предмети. По земята пък има изостанали железни елементи. Инж. Пламен Митов, ръководител на проекта, твърди, че просрочие на ремонта няма. По думите му първият коловоз с прилежащия първи перон трябва да е готов до 10-15 март 2022 г., а цялостният ремонт трябва да приключи август 2023 г. |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (592) | 53% | ![]() |
Не (412) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (113) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg