
ЗАРЕЖДАНЕ...
Проект на търговска марка, свързан с най-големия графит у нас, получи 3 номинации в престижен конкурс | ||||||
| ||||||
Проект получи 3 номинации в престижния конкурс Platinum Awards на PR News. "От сиво в красиво“ ще се състезава за кампания на годината с конкуренти от целия свят. "От сиво в красиво“ вдъхна нов живот на силозите на мелницата и направи градската среда по-цветна и приятна. Тези номинации са признание за усилията икреативността на целия екип, който работи по кампанията, както и за ангажимента към устойчивото развитие. "Искам да благодаря на партньорите ни от SiteMedia Consultancy за комуникационната кампания в подкрепа в проекта, който вече се радва на признание на международно ниво“, сподели Весела Пеева, маркетинг мениджър на търговската марка. В проекта "От сиво в красиво“ участваха десетки арт предложения, които бяха оценени от специално подбрано жури, сред което беше и българският street art художник Станислав Трифонов – Насимо. Близо месец бе нужен на FineArt Factory, за да реализира печелившия дизайн на Стоян Атанасов, който имаше за цел да обогати града и да превърне силозите в изкуство. Графитът изобразява сцени, вдъхновени от природата върху индустриалното наследство на района, съчетавайки елементи на модерното изкуство и традиционните мотиви. Този уникален проект символизира връзката между човека и природата и тяхното единство и грижа един към друг. PR News е водеща световна медия, специализирана в областта на връзките с обществеността, комуникациите и маркетинга. Организацията стартира своя бюлетин преди 70 години и до днес подкрепя развитието на професионалистите в индустрията. Вече над 2 десетилетия PR News организира Platinum Awards – престижен международен конкурс, който отличава най-добрите практики и иновации в сферата на връзките с обществеността и комуникациите. |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg