
ЗАРЕЖДАНЕ...
Wizz Air предупреждава клиентите да пристигнат на Летище София поне 3 часа преди полета си днес | ||||||
| ||||||
В момента не са налични следните онлайн услуги: - Уебсайт и мобилно приложение на Wizz Air. - Резервационна система. - Система за онлайн чекиране и показване на бордна карта. - Кол центрове – нови резервации и промени в съществуващи. По време на прекъсването се предлага безплатно чекиране на летището. Поради това Wizz Air съветва пътниците да пристигнат на летището поне 3 часа преди планирания час на излитане, за да имат достатъчно време за чекиране, преминаване през проверка за сигурност и други специфични за летището процедури. Wizz Air благодари за всички клиенти за разбирането, докато се справя с последиците от прекъсването на глобалните ИТ системи. Екипът на авиокомпанията подчертава, че прави всичко възможно, за да сведе до минимум смущенията за пътниците. |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (592) | 53% | ![]() |
Не (412) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (113) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg