ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Заместник-кметът по транспорт за "Патриарха": Нужна е промяна. Това е булевард, който беше ползван 100% само от автомобили
Автор: Самуил Иванов 11:02 / 10.05.2024Коментари (0)882
©
Този проект не е просто за паркоместа или за градски транспорт, или за велосипеди и пешеходци. Този проект е за абсолютно всички. Трябва да дадем алтернатива на абсолютно всеки начин на придвижване“, категоричен бе заместник-кметът по транспорт. Това заяви заместник-кметът по транспорт на София Илиян Павлов по време на заседанието на Транспортната комисия, предава Sofia24.bg

"Нужна е промяна. Това е булевард, който беше ползван 100% само от автомобили", обясни той. 

"Всички документи, където се споменават булевардите, в които претърпяха реорганизация, казват едно нещо: "Булевардът не е ефективен  по начина, по който е, той трябва да даде алтернатива", каза още Павлов.

По думите му реализацията на проекта била закъсняла. Той трябвало да се реализира до края на 2020 година: "Закъснели сме по абсолютно всичко. За Плана за устойчива градска мобилност, виждате краткосрочна мярка трябва да се изпълни до края на 2020 година, в момента сме 2024 година".

Павлов каза, че в Генералния план за организация на движение, приет през 2011 година, били заложени бус ленти, както в момента се изпълняват по бул. "Патриарх Евтимий". Той обясни, че велоалеите са нужни, за да се свърже цялата мрежа.

Относно градския транспорт документите и анализите показвали, че се дава предимство чрез обособени трасета: "Създаваме един булевард, който наистина служи за превеждането на градския транспорт. Това е транспортът, който придвижва най-много хора през самия булевард".

Павлов каза още, че с идеята за двупосочното движение по бул. "Фритьоф Нансен" може да се спестят време и пари за пробег, ако се пусне линията на тролейбусите да минават оттам.

Заместник-кметът по транспорт показа как се свързват велоалеите: "Само с два километра ние свързваме абсолютно всички велосипедни алеи. Най-натоварените като цар Борис III, тази по България – всичко се свързва с едно".

"Дори не беше довършено и вече тези велоалеи имаше ползваемост. Когато се довърши напълно, ще може да се ползва от всички", каза още той.

Той каза, че за пешеходците са предвидени боларди за по-голяма видимост, както и по-широки тротоари, с безопасни и достъпни спирки.

От представените от Илиян Павлов данни стана ясно, че проектът е възложен още през 2020 година. Работата по него обаче стартира през април тази година, а всички съгласувателни процедури били преминали.


Още по темата: общо новини по темата: 442
20.05.2024 »
20.05.2024 »
20.05.2024 »
19.05.2024 »
19.05.2024 »
19.05.2024 »
предишна страница [ 1/74 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Софийски новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Катастрофа с президента на Иран
Скандал за реорганизацията на движението в центъра на София
Парламентарни избори 2024
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Матури 2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията