ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Институции
Криминални
Общество
Бизнес
Дигитален маркетолог: Пандемията засили фалшивите реклами за лекарства | ||||||
| ||||||
По думите му информираността е от главно значение, за да се избегне всякакво подвеждане и да могат да се контролират последиците. 'В днешно време има поток от нерегистрирани традиционни и алтернативни средства за лечение на сериозни заболявания. Тези продукти с неясен произход могат да се рекламират дори от инфлуенсъри, които в стремежа си да изкарат повече пари, не правят проучване за продукта", допълни Тодоров. Той обясни, че социалните мрежи имат специални ботове, които сканират самите реклами за продуктите и уебсайтовете, към които се препращат потребителите след като кликнат на рекламата. "Това, което ние като консуматори можем да направим е, когато видим подобна реклама, да я докладваме като подвеждаща или измамна, за да я провери платформата. Така, ако има нередност, тази реклама ще бъде свалена от социалните мрежи", каза още Тодоров. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Пътуването с автобус у нас - удобно само за хора с ръст под 170 сантиметра
15:06 / 01.05.2024
Окончателно: Със 7% намалява цената на природния газ за месец май
17:31 / 01.05.2024
Обявен е оранжев код за опасно време на Разпети петък в София-област
14:28 / 02.05.2024
Хлебар: Поредният предизборен фойерверк!
08:50 / 01.05.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (567) | 53% | |
Не (394) | 37% | |
Не мога да преценя (109) | 10% |