
ЗАРЕЖДАНЕ...
Полезни съвети с оглед хаоса по европейските летища | ||||||
| ||||||
Пътниците освен права имат и задължения, припомни тя, те трябва да проверят статуса на полета, преди да потеглят към летището. Трябва да тръгнат подготвени и в указаното от летището време. "Някои летища настояват това да стане не два часа, както е общоприето в последно време, а по-скоро три и повече, за да може да се преминат проверките спокойно", отбеляза Соня Спасова. При закъснения на полет над 2 часа, според Регламент 261 авиокомпанията е задължена да осигури грижи - храна, напитки, може да се наложи дори и нощувка, както и превоз от летището до хотела и обратно. Ако това не се случи и на пътниците се наложи да си купят сами храна и напитки, да пазят касовите бележки и всякакъв вид платежни документи, за да моигат след това да претендират тези разходи пред авиокомпанията. "Няма разлика дали авиокомпанията е нискотарифна или не, те всички попадат в обхвата на законодателството", заяви Соня Спасова. Добър вариант е и застраховане, което предлагат авиокомпаниите при закупуването на билет. |
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове? | ||
Да (593) | 53% | ![]() |
Не (412) | 37% | ![]() |
Не мога да преценя (113) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0700 45 024
novini@sofia24.bg