ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Кино и филми
Културни
Личности
Музика
Кулинарни
Vivacom обяви как ще компенсира клиентите си, които останаха извън мрежата преди няколко дни
Автор: Десислава Томева 11:26 / 05.05.2025Коментари (3)238
©
Vivacom се извини официално на клиентите си заради сривовете в мрежата преди няколко дни и предложи компенсации за потърпевшите.

Ето какво се казва в официалното изявление на компанията:

Благодарим на всички наши клиенти за доверието, което ни гласуват. Използваме възможността да се извиним още веднъж на онези, които изпитаха затруднения при използването на мобилните ни услуги миналата седмица. Бихме искали да Ви уверим, че екипите ни работиха денонощно в пълна мобилизация за отстраняване на възникналия проблем. Ще продължим да полагаме всички възможни усилия за предотвратяване на подобни инциденти в бъдеще.

В знак на признателност за доверието и търпението, предоставяме на всички наши клиенти на абонаментни мобилни планове:

- Ексклузивен безплатен достъп до 31 май до повече от 100 канала в EON мобилно приложение за смартфони, таблети или интернет браузър (разнообразие от канали за всеки - 28 хоби и спорт, 21 музикални, 15 филмови, 13 политематични, 12 новинарски, 10 детски, 6 научно-популярни). Каналите могат лесно да се активират чрез приложението MyVivacom.

- Възможност на всички наши клиенти с Unlimited планове да използват безплатно максимални скорости в мобилната ни мрежа до 31 май;

- 10,000 MB за сърфиране за период от 30 дни за клиентите, които са на други тарифни планове. Мегабайтите могат лесно да се заявят безплатно чрез приложението MyVivacom.

Прекъсванията в световен мащаб ни напомнят, че в съвременния свят нито един оператор не е застрахован от технически предизвикателства. Затова наш основен приоритет остават действията ни за гарантиране на възможно най-високото качество на услугите ни за всички наши клиенти.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 05.05.2025 г.
0
 
 
Всички мобилни оператори са един дол дренки! Всеки месец сметката ни расте, съпруга ми и аз все намираме непознат номер,който в вмъкнат в сметките ни, без да знаем на кого е.Плащаме несъществуващи номера, услуги, без да ги и знаем! Всеки месец ходим да плащаме сметките в офис, за да ни кажат какво плащаме! Мошеници!
Aнонимен
на 05.05.2025 г.
0
 
 
Предлагат нещо, което потребителят не го е искал! Защо взе такива подигравки са им компенсациите?
Aнонимен
на 05.05.2025 г.
0
 
 
Измамници и крадци от гърбът на бедния робски народ сключват договори за по евтини услуги като доиде време за плащане надуват сметките.....крадци
Коментарите са на публикуващите ги. Sofia24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Любопитни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2025 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Снукър
Дете почина напът за Пирогов
Гергьовден 2025 г.
Световна черна хроника
Предметът "Добродетели и религии" в училище
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да (594) 53%
Не (413) 37%
Не мога да преценя (113) 10%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията