ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
София
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Други
Бизнес
Институции
Криминални
Общество
Нов екип ще отговаря за пътническото удобство на "Летище София"
Автор: Екип Sofia24.bg 15:32 / 12.06.2022Коментари (0)444
© Sofia24.bg
Специализиран екип ще координира всички дейности на летищните терминали в София в името на удобството на пътниците. Новото звено се ръководи от Андраш Абел, мениджър с дългогодишен опит в областта на летищните терминали и сигурността, както и в управлението на съоръжения. Андраш се присъединява към екипа в София директно от Munich Airport International, които са партньор в проекта за софийското летище.

Екипът ще прилага опита на летище Мюнхен, където служители координират всички дейности на летищна територия – от наблюдение на опашките, взаимодействието на различните служби, до предоставянето на информация на пътниците – всичко това в името на по-доброто потребителско преживяване. Този модел има много предимства, споделят от летище София, защото помага различните служби и звена да координират дейността си, предотвратявайки затруднения за пасажерите. 

 Новата структура ще координира всички дейности на терминалите – чистота, температура, достъп до информация, взаимодействие с гранични, митнически и други власти, проверки за сигурност и всички аспекти, които имат отношение към преживяването на пътниците. Екипът ще отговаря също и за пространствата пред терминалите, допълват от столичното летище.

През следващия месец осем служители на "СОФ Кънект" ще бъдат обучени в Академията за обучение на летище Мюнхен. Те ще изучават процесите и организацията на работа на най-голямото летище в Бавария с основен акцент върху т.нар. терминален мениджмънт. След завръщането си, българският екип ще приложи наученото на летището в София, като вземе най-добрите практики от Мюнхен.

"Координацията е ключова, за да направим престоя на пътниците ни приятен. Това означава ангажираното участие на всички заинтересовани страни в процеса по тяхното обсклужване. Този процес започва още от паркирането на летището и продължава до самолетния изход, всичко това в гарантирано удобна, добронамерена и сигурна среда. Когато говорим за пътническо преживяване, единственият начин да впечатлим нашите клиенти е да надминем техните очаквания, а това е в основата на амбицията ни да станем 5-звездно регионално летище в следващите 5 години", Андраш Абел, директор "Терминали" на летище София.


Още по темата: общо новини по темата: 131
09.04.2024 »
08.04.2024 »
27.03.2024 »
27.03.2024 »
25.03.2024 »
11.03.2024 »
предишна страница [ 1/22 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Софийски новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Газови доставки
Парламентарни избори 2024
България и Войната в Украйна
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Бум на коклюш в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в София и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли да се дадат повече права на районните кметове?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
София
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0700 45 024

novini@sofia24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Софиянци във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията